środa, 3 lipca 2013

Komiksowo... czyli TOREBKA



Przydałby się klej, oj przydał ;) Dzisiaj przeprowadzę małą metamorfozę na starej torebce. Jest to prosty sposób by dać "nowe życie" starej rzeczy.


Na powyższym zdjęciu już odmieniona torebka. Potrzebowałam zaledwie kilku rzeczy by odmienić swój kobiecy schowek. 


POTRZEBNE SĄ:
1. kolorowe czasopisma, najlepiej te ze śliskimi stronami
2. torebka, portfel lub inna rzecz, którą chce się odmienić
3. bibuła prześwitująca nie marszczona, kalka techniczna, papier śniadaniowy czyli coś co będzie prześwitywało i ułatwi odrysowywanie
4. klej co skleja trwale, mocno i klei prawie wszystko, ja użyłam kleju magic
5. ołówek, który ułatwi odrysowanie
6. nożyczki do wycięcia


JAK TO ZROBIŁAM?
 a) Przyłożyłam bibułę do torebki i odrysowałam formę, którą chcę zmienić. Dobrze, kiedy płaszczyzna rzeczy, którą chce się zmienić będzie prosta, nie marszczona, wtedy papier będzie się do niej lepiej kleić.
 b) Odrysowaną formę wycięłam.
 c) Następnie z kolorowej gazety (ja wybrałam komiks) zaczęłam wybierać ilustrację na torebkę.
 d) Przyłożyłam wyciętą formę z bibuły i odrysowałam na wybranej kartce gazety z ilustracją.
 e) Odrysowaną formę na gazecie wycięłam.
 f) Na torebkę nałożyłam klej. Klej należy rozprowadzić cienką warstwą po całej powierzchni. Najlepiej zrobić to pędzelkiem lub palcem. Kleju nie może być za dużo ponieważ papier gazetowy może się później marszczyć. Na rozprowadzony cienko klej nałożyłam wycięty fragment z gazety.

Po naklejeniu, trzeba zaczekać by klej wysechł i torebka jest już gotowa! 

Wykonanie jest proste ale można to także zrobić bez odrysowywania formy torebki czy portfela. Jak?

Wystarczy powycinać części gazet i naklejać jedna koło drugiej, a nawet na siebie by wypełnić wolną przestrzeń. To jeszcze prostsze rozwiązanie. Ja tak odmieniłam swą portmonetkę :)

Tak niewiele trzeba by dać "nowe życie" danej rzeczy ;)
Do następnego posta!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz